پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 183925
سايپا خودروي دست دوم خريد و فروش مي کند
تاریخ انتشار : 1394/10/01 18:28:37
نمایش : 1327
معاون بازاريابي و فروش گروه خودروسازي سايپا از ورود اين شرکت به بازار خودروهاي دست دوم خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، تقي زاده امروز در نشست خبري به تشريح دو طرح تعويض خودروهاي فرسوده و دست دوم پرداخت و افزود: هدف از طرح جمع آوري خودروهاي دست دوم، بازسازي مشکلات فني اين خودروها و عرضه دوباره بعد از احراز شرايط استاندارد فني است.

وي گفت: احراز مالکيت و ورود خودروهاي دست دوم به چرخه بازسازي از مزاياي اين طرح است؛ در اين طرح از تجربه هاي گذشته استفاده و ذينفع خريد و فروش را نمايندگي مجاز تعيين کرده ايم و سايپا تنها وارد نظارت بر ارائه گارانتي مي شود.

تقي زاده افزود: در فاز نخست، 100 نماينده برتر از نظر فروش و خدمات، اجازه ورود به اين طرح را خواهند داشت و نمايندگان در اين طرح مادام العمر نيستند؛ اگر تعهدات را رعايت نکنند در مرحله نخست جريمه و در مرحله بعد، از طرح اخراج مي شوند.

وي گفت: براساس اين طرح، افرادي که خودروهاي دست دوم خود را عرضه مي کنند مي توانند خودروهاي نو را تحويل بگيرند؛ در اين شرايط مشتري از تسهيلات 21 درصد بهره مند مي شود اين در حالي است که اگر خودروي خود را در بازار آزاد عرضه کنند و وجه آن را براي خريد خودرو بياورند بايد تسهيلات با نرخ بيش از 30 درصدي دريافت کنند.

وي افزود: در اجراي اين طرح هر چه عمر خودروي دست دوم بيشتر باشد، زمان گارانتي و قطعات مشمول گارانتي کاهش مي يابد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html